Unijne fundusze trafiają do kieszeni nowotarskich studentów pielęgniarstwa
Departament Funduszy Europejskich i e-zdrowia Ministerstwa Zdrowia rozstrzygnął ogólnopolski konkurs „Realizacja programów rozwojowych dla uczelni medycznych uczestniczących w procesie kształcenia pielęgniarek i położnych ukierunkowanych na zwiększenie liczby absolwentów ww. kierunków”.
Na 75 szkół wyższych kształcących w Polsce pielęgniarki projekty złożyło tylko 20 uczelni. Spośród 20 złożonych projektów wybrano do dofinansowania 11 projektów – w tym projekt opracowany przez Podhalańską Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Nowym Targu. Z terenu Małopolski dofinansowany zostanie poza naszym jeszcze tylko jeden projekt – ale uczelni prywatnej; tam za studia trzeba płacić.
Projekt nasz ma długą nazwę „Poprawa jakości kształcenia wyższego na kierunku pielęgniarstwo w PPWSZ w Nowym Targu, która przełoży się na zwiększenie zainteresowania studiami na kierunku pielęgniarstwo i tym samym przyczyni się do wykształcenia dodatkowej liczby absolwentów” i będzie kosztował 4,75 mln zł, z czego 4,27 mln zł dofinansuje Unia Europejska.
Projekt obejmie studentów trzyletnich studiów I stopnia (licencjackich) na kierunku pielęgniarstwo, rozpoczynających kształcenie w latach 2016, 2017 i 2018.
W Podhalańskiej Wyższej z budżetu projektu bezpośrednio do rąk studentów i rączek studentek pielęgniarstwa trafi bezpośrednio ponad 3 mln zł (ponad 1 mln zł na rocznik) !!!
Konkretne dodatkowe zajęcia i wymierne korzyści dla studentów to:
- Program stypendialny, z którego korzystać będzie do 50% studiujących na danym roku, którzy w poprzednim roku kształcenia osiągnęli najwyższe wyniki. Stypendia w kwocie do 660 zł przyznawane są na dany rok akademicki, można z nich korzystać przez maksymalnie 4 semestry, co w praktyce oznacza możliwość uczestniczenia w programie stypendialnym nawet przez dwa ostatnie lata studiów.
- Finansowanie zajęć dodatkowych, znacznie wykraczających poza standardowy program kształcenia, poszerzające kompetencje zawodowe absolwentów i uwzględniające najnowsze postulaty epidemiologiczne i demograficzne oraz umożliwiające nabycie kompetencji w zakresie prowadzenia działań profilaktycznych.
- Wynagrodzenie dla studenta za praktyki zawodowe obowiązkowe, zgodne z aktualnymi wymogami Europejskiej Ramy Jakości Praktyk i Staży.
- Wynagrodzenie dla studenta za praktyki zawodowe ponadprogramowe, w wymiarze co najmniej 160 godzin (4 tygodni), których program opracowany jest wspólnie z pracodawcami z branży opieki medycznej, co zapewnia absolwentom zdobycie umiejętności pożądanych przez pracodawców. Praktyki zostaną przeprowadzone wyłącznie w placówkach podstawowej opieki zdrowotnej, placówkach opieki długoterminowej, na oddziałach onkologii lub oddziałach geriatrycznych.
- Zwrot kosztów dojazdu i zakwaterowania dla studentów odbywających praktyki poza miejscem zamieszkania.
Ponadto projekt gwarantuje co najmniej 15% studentom zatrudnienie na umowę o pracę przez co najmniej dwanaście miesięcy od momentu zakończenia studiów.
Realizacja projektu oparta jest na bliskiej współpracy Uczelni z lokalnymi partnerami – liderami lokalnego sektora ochrony zdrowia – Podhalańskim Szpitalem Specjalistycznym w Nowym Targu, Szpitalem Powiatowym w Zakopanem, Szpitalem Specjalistycznym Chorób Płuc w Zakopanem, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzesku, Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Gmnie Nowy Targ s.c Małgorzata Kozioł,Michalina Ślemp, Irena Gromnicka-Jopek
Oprócz ww. korzyści płynących z projektu Instytut Nauk o Zdrowiu PPWSZ w Nowym Targu gwarantuje kształcenie wysokiej jakości, oparte na doborze kompetentnej i doświadczonej kadry wykładowców oraz nowoczesnej bazie dydaktycznej, a także możliwość kontynuowania nauki na studiach II stopnia (magisterskich).
Wahasz się? Nawet, jeśli się wahasz, to przyjdź!
KRÓTKI OPIS PROJEKTU
Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu wraz z partnerami:
- Podhalańskim Szpitalem Specjalistycznym im. Jana Pawła II w Nowym Targu
- Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „ODRODZENIE” im. Klary Jelskiej w Zakopanem
- Szpitalem Powiatowym im. dr. Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
- Samodzielnym Publicznym Zespołem Opieki Zdrowotnej w Brzesku
- Niepublicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Gminie Nowy Targ Małgorzata Kozioł, Michalina Ślemp, Irena Gromnicka-Jopek Spółka Jawna
realizuje projekt pod tytułem „Poprawa jakości kształcenia wyższego na kierunku pielęgniarstwo w PPWSZ w Nowym Targu która przełoży się na zwiększenie zainteresowania studiami na kierunku pielęgniarstwo i tym samym przyczyni się do wykształcenia dodatkowej liczby absolwentów kierunku pielęgniarstwo” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi prorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia działanie nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych.
NR PROJEKTU: POWR.05.03.00-00-0017/15
NR UMOWY: POWR.05.03.00-00-0017/15-01
WYSOKOŚĆ WYDATKÓW KWALIFIKOWALNYCH PROJEKTU: 4 744 135,82 zł
I OBEJMUJE
A) DOFINANSOWANIE : 4 269 722,24 zł
DOFINANSOWANIE POCHODZI Z NASTĘPUJĄCYCH ŹRODÓDEŁ:
ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKICH 3 998 357,66 zł
ZE ŚRODKÓW DOTACJI CELOWEJ 270 702,66 zł
B) WKŁAD WŁASNY W KWOCIE 475 075,50 zł
OKRES REALIZACJI PROJEKTU: od 2016-07-01 do 2022-12-31
CEL OGÓLNY PROJEKTU
Poprawa jakości kształcenia wyższego na kierunku pielęgniarstwo w PPUZ w Nowym Targu która przełoży się na zwiększenie zainteresowania studiami na kierunku pielęgniarstwo i tym samym przyczyni się do wykształcenia dodatkowej liczby absolwentów kierunków pielęgniarstwo.
GŁÓWNE REZULTATY PROJEKTU (EFEKTYI)
- liczba osób, które dzięki wsparciu programu uzyskały uprawnienia do wykonywania zawodu pielęgniarki 216 os
- wzrost liczby absolwentów kierunku pielęgniarstwo:
Edycja I studiów-63 osób (studia od października 2016)
Edycja II studiów-78 osób (studia od października 2017)
Edycja III studiów-75 osób (studia od października 2018)
Edycja IV studiów – 50 osób (studia od października 2019)
- liczba podpisanych umów o pracę wskazujących zatrudnienie absolwentów przez okres co najmniej 12 mies od momentu zakończenia przez nich udziału w projekcie tj. ukończenia studiów zawarta z podm. leczniczym -33 szt
- liczba wdrożonych programów rozwojowych na uczelniach kształcących na kierunkach medycznych opracowanych dzięki wsparciu z EFS-1szt
- wzrost liczby absolwentów kierunku pielęgniarstwa w stosunku do średniej liczby absolwentów tego kierunku u projektodawcy z ostatnich 3 lat przed złożeniem wniosku o dofinansowanie projektu-72 os
GRUPA DOCELOWA (UCZESTNICY) PROJEKTU
Osoby uczestniczące w kształceniu na poziomie licencjackim tj. studenci kierunku pielęgniarstwo u Wnioskodawcy oraz pośrednio Wnioskodawca jako szkoła wyższa publiczna kształcąca na kierunku pielęgniarstwo która opracuje program rozwojowy uczelni.
GŁÓWNE ZADANIA PROJEKTU
W ramach projektu nastąpi realizacja działań związanych z opracowaniem i realizacją programu rozwojowego na uczelni które będą dotyczyć:
- opracowania i wdrożenia uczelnianego programu stypendialnego dla studentów kierunku pielęgniarstwo
- finansowania zajęć dodatkowych wykraczających poza standardowy program kształcenia
- działań mających na celu dostosowanie jakości warunków i zasad odbywania obowiązkowych praktyk do wymogów Europejskiej Ramy Jakości Praktyk i Staży, takich jak: zastąpienie zasady bezpłatnych praktyk odpłatnymi, finansowanie wynagrodzenia opiekuna praktyk w wysokości max. 40% jego podstawowego wynagrodzenia;
- finansowania ponadprogramowych, płatnych praktyk zawodowych w wymiarze minimalnie 160 godzin;
- zwrotu kosztów dojazdu i zakwaterowania studentów odbywających praktyki poza miejscem zamieszkania.
BIURO PROJEKTU
Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu
ul.Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ
pokój:430 tel: 182610726
Kierownik Projektu – dr n med Maria Zięba mail maria.zieba@ppuz.edu.pl
Koordynator Projektu mgr Edyta Kita mail Edyta.Kita@ppwsz.edu.pl
Koordynator kierunku studiów Pielęgniarstwa dr Maria Zięba mail maria.zieba@ppuz.edu.pl
Sekretariat: mail Urszula.Potaczek@ppwsz.edu.pl
ZGŁASZANIE SPECJALNYCH POTRZEB
Dane kontaktowe do osoby „pierwszego kontaktu” – Dział Nauczania i Spraw Studenckich tel. 18 261 07 12. mail:dn@ppwsz.edu.pl
SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM UDZIELANIA WSPARCIA W PROJEKCIE
zawierający co inf o rodzaju wsparcia oraz datę, godzinę i adres realizacji wsparcia znajduje się na str http://www.ppwsz.edu.pl/fundusze-europejskie-dla-student.html
BIURO PROJEKTU
Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu
ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ
BUDYNEK GORCE
pokój:430
Kierownik Projektu
dr n med Maria Zięba mail: maria.zieba@ppuz.edu.pl
Koordynator Projektu
mgr Edyta Kita mail: Edyta.Kita@ppwsz.edu.pl
Sekretariat
mgr Urszula Potaczek mail: ip@ppwsz.edu.pl tel. 182610726
Biuro projektu mieści się w budynku przystosowanym do osób niepełnosprawnych (obiekt przystosowany do os. z niepełnosprawności: winda, podjazd, miejsca parkingowe, łazienki itd)
Prosimy o ZGŁASZANIE SPECJALNYCH POTRZEB UCZESTNIKÓW PROJEKTU pod poniżej podane dane kontaktowe do wyznaczonej „os pierwszego kontaktu”
Dane kontaktowe do osoby „pierwszego kontaktu” – Dział Nauczania i Spraw Studenckich tel. 18 261 07 12.
mail:dn@ppwsz.edu.pl
Rekrutacja Uczestników Projektu
PREZEN TACJA DOTYCZĄCA PROJEKTU W DNIU SPOTKANIA
REGULAMIN REKRUTACJI DO PROJEKTU
IV EDYCJA
ZARZĄDZENIE KIEROWNIKA PROJEKTU NR 1/2019 w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej
————————————————————————————————————————————————————————–
INFORMACJA O SPOTKANIU dla potencjalnych uczetników projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w dniu 28.09.2018r
AGENDA SPOTKANIA dla potencjalnych uczetników projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w dniu 28.09.2018 r
PREZEN TACJA DOTYCZĄCA PROJEKTU W DNIU SPOTKANIA
REGULAMIN REKRUTACJI DO PROJEKTU
III EDYCJA
ZARZĄDZENIE KIEROWNIKA PROJEKTU NR 1/2018 w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej
————————————————————————————————————————————————————-
INFORMACJA O SPOTKANIU dla potencjalnych uczetników projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w dniu 29.09.2017r
AGENDA SPOTKANIA dla potencjalnych uczetników projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w dniu 29.09.2017r
PREZEN TACJA DOTYCZĄCA PROJEKTU W DNIU SPOTKANIA
REGULAMIN REKRUTACJI DO PROJEKTU
II EDYCJA
ZARZĄDZENIE KIEROWNIKA PROJEKTU NR 1/2017 w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej
LISTA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (nowa matura)
LISTA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (stara matura)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
I EDYCJA
ZARZĄDZENIE KIEROWNIKA PROJEKTU NR 1/2016 w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej
LISTA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (nowa matura)
LISTA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (stara matura)
LISTA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (na dzień 23.03.2017r)
————————————————————————————————————————————————————–
REGULAMIN REKRUTACJI DO PROJEKTU
pn. „Poprawa jakości kształcenia wyższego na kierunku pielęgniarstwo w PPWSZ w Nowym Targu, która przełoży się na zwiększenie zainteresowania studiami na kierunku pielęgniarstwo i tym samym przyczyni się do wykształcenia dodatkowej liczby absolwentów kierunku pielęgniarstwo” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działanie nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych
Harmonogram udzielania wsparcia w Projekcie i jego relizacja
HARMONOGRAM REALIZACJI PROJEKTU W ROKU 2021r <pobierz>
HARMONOGRAM REALIZACJI PROJEKTU W ROKU 2020r <pobierz>
HARMONOGRAM REALIZACJI PROJEKTU W ROKU 2019r <pobierz>
HARMONOGRAM REALIZACJI PROJEKTU W ROKU 2018r <pobierz>
HARMONOGRAM REALIZACJI PROJEKTU W ROKU 2017r <pobierz
Harmonogram udzielania wsparcia w projekcie zakłada rozpoczęcie udzielania wsparcia studentom od marca 2017.
Okres realizacji projektu obejmie następujące zadania i etapy:
Zadanie 1 – Opracowanie programu rozwojowego
Etap I – Opracowanie programu rozwojowego zaplanowano na wrzesień 2016.
Zadanie 2 – Realizacja działań związanych z realizacją programu rozwojowego uczelni:
Etap I – Opracowanie i wdrożenie uczelnianego programu stypendialnego dla studentów kierunku Pielęgniarstwo. Opracowanie zaplanowano na 2016 rok. Wdrożenie uczelnianego programu stypendialnego dla studentów kierunku Pielęgniarstwo zaplanowano na wrzesień 2017.
Etap II – Finansowanie zajęć dodatkowych, wykraczających poza standardowy program kształcenia zaplanowano na 2017,2018,2019 rok.
Etap III – Działania mające na celu dostosowanie jakości warunków i zasad odbywania obowiązkowych praktyk do wymogów Europejskiej Ramy Jakości zaplanowano od lipca 2017 roku.
Etap IV – Finansowanie ponadprogramowych, płatnych praktyk zawodowych w wymiarze 160 godzin zaplanowano od sierpnia 2018 roku.
Etap V – Zwrot kosztów dojazdu i zakwaterowania studentów odbywających praktyki poza miejscem zamieszkania zaplanowano od lipca 2017 roku.
MOŻLIWOŚC ZGŁASZANIA UCESTNIKÓW DO EWENTUALNYCH SPECJALNYCH POTRZEB WYNIKAJĄCYCH Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚC:
W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie organizatora o swoich szczególnych potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy, a także sprawną realizacje projektu.
Dane kontaktowe do osoby „pierwszego kontaktu” – Sekretariat Instytutut Nauk o Zdrowiu kierunek Pielęgniarstwo
tel. 18 261 07 26.
mail:ip@ppwsz.edu.pl
Szczegółowy harmonogram udzielania wsparcia w projekcie
SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM UDZIALENIA WSPRACIA W PROJEKCIE W ROKU 2021R
SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM UDZIALENIA WSPRACIA W PROJEKCIE W ROKU 2020R
SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM UDZIALENIA WSPRACIA W PROJEKCIE W ROKU 2019R
SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM UDZIALENIA WSPRACIA W PROJEKCIE W ROKU 2018R
Harmonogram zajęć: Kompetencje interpersonalne w geriatrii
IV edycja – Harmonogram zajęć z przedmiotu
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE W GERIATRII -harmonogram uzupełniający
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE W GERIATRII
SYLABUS Z PRZEDMIOTU KOMPETENCJE INTERPERSONALNEW GERIATRII
III edycja – Harmonogram zajęć z przedmiotu
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE W GERIATRII
SYLABUS Z PRZEDMIOTU KOMPETENCJE INTERPERSONALNEW GERIATRII
II edycja – Harmonogram zajęć z przedmiotu:
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE W GERIATRII
SYLABUS Z PRZEDMIOTU KOMPETENCJE INTERPERSONALNE W GERIATRII
I edycja -Harmonogram zajęć z przedmiotu:
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE W GERIATRII
SYLABUS Z PRZEDMIOTU KOMPETENCJE INTERPERSONALNE W GERIATRII
Harmonogram zajęć Dializoterapia w opiece geriatrycznej; Opieka nad chorymi w wieku geriatrycznym ze współistniejącymi ranami przewlekłymi
HARMONOGRAM ZAJEĆ DODATKOWYCH 2020/2021
SYLABUS Z PRZEDMIOTU DIALIZOTERAPIA W OPIECE GERIATRYCZNEJI
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
HARMONOGRAM ZAJEĆ DODATKOWYCH 2019/2020
SYLABUS Z PRZEDMIOTU DIALIZOTERAPIA W OPIECE GERIATRYCZNEJI
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
HARMONOGRAM ZAJEĆ DODATKOWYCH 2018/2019
SYLABUS Z PRZEDMIOTU DIALIZOTERAPIA W OPIECE GERIATRYCZNEJI
—————————————————————————————————————————————————————————————————
HARMONOGRAM ZAJEĆ DODATKOWYCH 2017 2018
SYLABUS Z PRZEDMIOTU DIALIZOTERAPIA W OPIECE GERIATRYCZNEJI
Harmonogram praktyk obowiązkowych
HARMONOGRAM PRAKTYK WAKACYJNYCH NA ROK 2020/2021 ROK II
ROK II STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2020/2021
- Harmonogram praktyk wakacyjnych w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2020/2021
- Harmonogram praktyk wakacyjnych w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2020/2021
Liczebność grup na praktykach oowiązkowych w roku akadmickim 2020/2021 rok II
——————————————————————————————————————————————————————–
HARMONOGRAM PRAKTYK SEMESTRALNYCH NA ROK 2020/2021 ROK III
ROK III STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2020/2021
- Harmonogram praktyk semestralnych w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2020/2021
- Harmonogram praktyk semstralnych w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2020/2021
Liczebność grup na praktykach oowiązkowych w roku akadmickim 2020/2021rok III
ROK II STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2020/2021
Liczebność grup na praktykach SEMESTRALNYCH w roku akadmickim 2020/2021 rok II
————————————————————————————————————————————————————————–
PRAKTYKI OBOWIĄZKOWE WAKACYJNE 2019/2020
HARMONOGRAM PRAKTYK WAKACYJNYCH ZBIORCZY NA ROK 2019/2020 ROK I
ROK I STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2019/2020
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2019/2020
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2019/2020
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w NIEPUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ W GMINIE NOWY TARG MAŁGORZATA KOZIOŁ, MICHALINA ŚLEMP, IRENA GROMNICKA-JOPEK SPÓŁKA JAWNA na rok 2019/2020
Liczebność grup na praktykach WAKACYJNYCH w roku akadmickim 2019/2020 rok I
————————————————————————————————————————————————————–
HARMONOGRAM PRAKTYK WAKACYJNYCH ZBIORCZY NA ROK 2019/2020 ROK II
ROK II STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2019/2020
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2019/2020
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2019/2020
Liczebność grup na praktykach oowiązkowych WAKACYJNYCH w roku akadmickim 2019/2020 rok II
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
PRAKTYKI OBOWIĄZKOWE SEMESTRALNE 2019/2020
HARMONOGRAM PRAKTYK SEMESTRALNYCH ZBIORCZY NA ROK 2019/2020 ROK III – harmonogram uzupełniający
HARMONOGRAM PRAKTYK SEMESTRALNYCH ZBIORCZY NA ROK 20192020 ROK III
ROK III STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2019/2020
- Harmonogram praktyk semestralnych w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2019/2020
- Harmonogram praktyk semstralnych w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2019/2020
- Harmonogram praktyk semestralnych w SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU na rok 2019/2020
Liczebność grup na praktykach oowiązkowych semestralnych w roku akadmickim 2019/2020 rok III
————————————————————————————————————————————————————————–
PRAKTYKI OBOWIĄZKOWE SEMESTRALNE 2019/2020
HARMONOGRAM PRAKTYK SEMESTRALNYCH ZBIORCZY NA ROK 2019/2020 ROK III
ROK III STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2019/2020
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2019/2020
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2019/2020
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU na rok 2019/2020
Liczebność grup na praktykach oowiązkowych semestralnych w roku akadmickim 2019/2020 rok III
—————————————————————————————————————————————————————————————-
PRAKTYKI OBOWIĄZKOWE WAKACYJNE 2018/2019
HARMONOGRAM PRAKTYK WAKACYJNYCH ZBIORCZY NA ROK 2018/2019 ROK II
ROK II STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2018/2019
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2018/2019
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2018/2019
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU na rok 2018/2019
Liczebność grup na praktykach oowiązkowych WAKACYJNYCH w roku akadmickim 2018/2019 rok II
HARMONOGRAM PRAKTYK WAKACYJNYCH ZBIORCZY NA ROK 2018/2019 ROK I
ROK I STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2018/2019
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2018/2019oraz w NIEPUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ W GMINIE NOWY TARG MAŁGORZATA KOZIOŁ, MICHALINA ŚLEMP, IRENA GROMNICKA-JOPEK SPÓŁKA JAWNA na rok 2018/2019
- Harmonogram praktyk WAKACYJNYCH w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2018/2019 oraz w NIEPUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ W GMINIE NOWY TARG MAŁGORZATA KOZIOŁ, MICHALINA ŚLEMP, IRENA GROMNICKA-JOPEK SPÓŁKA JAWNA na rok 2018/2019
Liczebność grup na praktykach WAKACYJNYCH w roku akadmickim 2018/2019 rok I
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
HARMONOGRAM PRAKTYK SEMESTRALNYCH ZBIORCZY NA ROK 2018/2019 ROK III
ROK III STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2018/2019
- Harmonogram praktyk semestralnych w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2018/2019 wpis 18.02.19
- Harmonogram praktyk semstralnych w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2018/2019 wpis 18.02.19
- Harmonogram praktyk semestralnych w SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU na rok 2018/2019 wpis 18.02.19
Liczebność grup na praktykach oowiązkowych semestralnych w roku akadmickim 2018/2019 rok III
————————————————————————————————————————————————————————
HARMONOGRAM PRAKTYK WAKACYJNYCH ZBIORCZY NA ROK 2018/2019 ROK II
ROK III STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2018/2019
- Harmonogram praktyk semestralnych w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2018/2019 wpis dnia 19.10.2018r
- Harmonogram praktyk semstralnych w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2018/2019 wpis dnia 19.10.2018r
- Harmonogram praktyk semestralnych w SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU na rok 2018/2019 wpis dnia 19.10.2018r
ROK II STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2018/2019
- Harmonogram praktyk semestralnych w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2018/2019 wpis dnia 19.10.2018r
- Harmonogram praktyk semestralnych w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2018/2019 wpis dnia 19.10.2018r
- Harmonogram praktyk semestralnych w SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU na rok 2018/2019 wpis dnia 19.10.2018r
Liczebność grup na praktykach semestralnych w roku akadmickim 2018/2019 rok II wpis dnia 19.10.2018r
—————————————————————————————————————————————————————————————————————–
HARMONOGRAM PRAKTYK WAKACYJNYCH ZBIORCZY NA ROK 2017/2018 ROK II
ROK II STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2017/2018
- Harmonogram praktyk wakacyjnych w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2017/2018 aktualizacja 17.06.2018r
- Harmonogram praktyk wakacyjnych w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2017/2018 aktualizacja 17.06.2018r
- Harmonogram praktyk wakacyjnych w SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU na rok 2017/2018 aktualizacja 17.06.2018r
HARMONOGRAM PRAKTYK WAKACYJNYCH ZBIORCZY NA ROK 2017/2018 ROK I
ROK I STUDIA STACJONARNE ROK AKADEMICKI 2017/2018
- Harmonogram praktyk wakacyjnych w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2017/2018 aktualizacja 17.06.2018r
- Harmonogram praktyk wakacyjnych w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2017/2018 aktualizacja 17.06.2018r
- Harmonogram praktyk wakacyjnych w SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU na rok 2017/2018 aktualizacja 17.06.2018r
- Harmonogram praktyk wakacyjnych w w NIEPUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ W GMINIE NOWY TARG MAŁGORZATA KOZIOŁ, MICHALINA ŚLEMP, IRENA GROMNICKA-JOPEK SPÓŁKA JAWNA na rok 2017/2018 aktualizacja 17.06.2018r
Liczebność grup na praktykach wakacyjnych w roku akadmickim 2017/2018 rok I aktualizacja 17.06.2018r
Liczebność grup na praktykach wakacyjnych w roku akadmickim 2017/2018 rok I aktualizacja 22.06.2018r
————————————————————————————————————————————————————————–
HARMONOGRAM PRAKTYK SEMESTRALNYCH ZBIORCZY NA ROK 2017/2018
Liczebność grup na praktykach semestralnych w roku akadmickim 2017/2018
————————————————————————————————————————————————————————-
HARMONOGRAM PRAKTYK WAKACYJNYCHZBIORCZY NA ROK 2016/2017
Harmonogram praktyk wakacyjnych w SZPITALU POWIATOWYM IM DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM na rok 2016/2017
Harmonogram praktyk wakacyjnych w PODHALAŃSKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM JANA PAWŁA II W NOWYM TARGU na rok 2016/2017
Harmonogram praktyk wakacyjnych w SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU na rok 2016/2017
Liczebność grup na praktykach wakacyjnych w roku akademickim 2016/2017
Harmonogram praktyk zawodowych ponadprogramowych
ROK 2020/2021
ROK III
Harmonogram praktyk zawodowych wakacyjnych ponadprogramowych z przedmiotu: OPIEKADŁUGOTERMINOWA- ZOL i OPIEKA ONKOLOGICZNA- SZPITAL CHORÓB PŁUC W ZAKOPANEM – ROK III
——————————————————————————————————————————————————
ROK 2019/2020
ROK III
————————————————————————————————————————————————-
ROK 2018/2019
ROK III
Harmonogram praktyk zawodowych wakacyjnych ponadprogramowych z przedmiotu: OPIEKADŁUGOTERMINOWA- ZOL i OPIEKA ONKOLOGICZNA- ROK III
Liczebność grup na praktykach zawodowych wakacyjnych ponadprogramowych w roku akadmickim 2018/2019 rok III z przedmiotu: OPIEKADŁUGOTERMINOWA- ZOL i OPIEKA ONKOLOGICZNA
ROK II
Harmonogram praktyk zawodowych wakacyjnych ponadprogramowych –POZ
——————————————————————————————————————–
ROK 2017/2018
ROK II
Harmonogram praktyk zawodowych wakacyjnych ponadprogramowych POZ
Program rozwojowy Instytutu Nauk o Zdrowiu kierunek pielęgniarstwo
Zasada równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
ZASADA RÓWNOŚCI SZANS I NIEDYSKRYMINACJI, W TYM DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAM
Zasada równości szans kobiet i mężczyzn jest dla funduszy unijnych jedną z podstawowych polityk horyzontalnych, obowiązujących w całej Unii Europejskiej. Ma ona podstawę prawną m.in. w dokumencie Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn na lata 2014-2020
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/.
W celu przybliżenia informacji na temat sposobów wdrażania powyższej zasady, został opracowany poradnik pn. „Jak realizować zasadę równości szans kobiet i mężczyzn w projektach finansowanych z funduszy europejskich 2014-2020”. Dokument ten ma na celu przybliżyć ideę równości szans kobiet i mężczyzn w funduszach unijnych i pozwala zapoznać się z praktycznymi aspektami jej realizacji w projektach i programach operacyjnych.
Poradnik stanowi również realizację zapisów dokumentu Agenda działań na rzecz równości szans i niedyskryminacji w ramach funduszy unijnych 2014-2020 https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/agenda-dzialan-na-rzecz-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-w-ramach-funduszy-unijnych-na-lata-2014-2020/.
Więcej informacji dostępne jest na stronie
www.power.gov.pl
https://www.power.gov.pl/strony/o-programie/dokumenty/poradnik-dotyczacy-zasady-rownosci-szans-kobiet-i-mezczyzn-w-funduszach-unijnych-na-lata-2014-2020/
oraz
www.FunduszeEuropejskie.gov.pl
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/poradnik-dotyczacy-zasady-rownosci-szans-kobiet-i-mezczyzn-w-funduszach-unijnych-na-lata-2014-2020/.
W ramach PLANOWANYCH DO REALIZACJI ZADAŃ W PROJEKCIE zakłada się realizacje zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami poprzez umożliwienie wszystkim osobom – bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę lub pochodzenie etniczne, wyznawaną religię lub światopogląd, orientację seksualną –sprawiedliwego, pełnego uczestnictwa w projekcie na jednakowych zasadach
BARIERY RÓWNOŚCIOWE: w obszarze interwencji nie występuje nierówność ze względu na płeć i zasięg oddziaływania projektu. Położenie K i M wchodzących w skład gr docelowej jest takie same a w projekcie będą podejmowane dział zmierzające do przestrzegania zasad równości K i M, tak aby na żadnym etapie realizacji projektu te bariery nie pojawiły się.
W zarządzaniu projektem uwzględnione zostaną ZASADY RÓWNOŚCI SZANS KOBIET I MĘŻCZYZN i zapewnione zostanie, iż os zaangażowane w realizację projektu posiadają odpowiednią wiedzę w zakresie obowiązku przestrzegania w/w zasady i potrafią stosować tę zasadę w codziennej pracy przy projekcie. Zdobycie niniejszej wiedzy odbędzie się poprzez poinformowanie os zaangażowanych w realizację projektu na temat możliwości i sposobów zastosowania zasady równości K i M w odniesieniu do projektu, a także wykonywanych
obowiązków. Zostanie zapewniona taka organizacja pracy zespołu projektowego, która umożliwi godzenie życia zawodowego
z prywatnym (elastyczne godz pracy gdy zajdzie taka potrzeba
DOKUMENTY DO POBRANIA
AGENDA DZIAŁAŃ NA RZECZ RÓWNOŚCI SZANS I NIEDYSKRYMINACJI W RAMACH FUNDUSZY UNIJNYCH 2014-2020
Zgłoszenie specjalnych potrzeb uczestników projektu
W związku z realizacją projektu projekt pn. „Poprawa jakości kształcenia wyższego na kierunku pielęgniarstwo w PPWSZ w Nowym Targu która przełoży się na zwiększenie zainteresowania studiami na kierunku pielęgniarstwo i tym samym przyczyni się do wykształcenia dodatkowej liczby absolwentów kierunku pielęgniarstwo” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi prorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia działanie nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych
prosimy o ZGŁASZANIE SPECJALNYCH POTRZEB UCZESTNIKÓW PROJEKTU pod poniżej podane dane kontaktowe do wyznaczonej „os pierwszego kontaktu” pozwalające na zgłoszenie specjalnych potrzeb uczestników. Zgłoszenie specjalnej potrzeby zobliguje Lidera i Partnera do jej spełnienia w możliwie największym stopniu.
DANE KONTAKTOWE
Dane kontaktowe do osoby „pierwszego kontaktu” – Dział Nauczania i Spraw Studenckich
tel. 18 261 07 12. mail:dn@ppwsz.edu.pl
REGULAMIN PRZYZNAWANIA I WYPŁACANIA STYPENDIUM
REGULAMIN REKRUTACJI DO PROJEKTU
REGULAMIN WYPŁATY WYNAGRODZENIA ZA PRAKTYKI
ROK 2018/2019
REGULAMIN PRZYZNAWANIA I WYPŁACANIA STYPENDIUM aktualizacja z dnia 25.11.2018r
REGULAMIN REKRUTACJI DO PROJEKTU aktualizacja 23.11.2018r
REGULAMIN WYPŁATY WYNAGRODZENIA ZA PRAKTYKI
ROK 2017/2018
REGULAMIN PRZYZNAWANIA I WYPŁACANIA STYPENDIUM aktualizacja z dnia 17.11.2017r
ROK 2016/2017
REGULAMIN PRZYZNAWANIA I WYPŁACANIA STYPENDIUM
REGULAMIN REKRUTACJI DO PROJEKTU
Druki do pobrania
DRUKI DLA STUDENTÓW DOTYCZĄCE ZWROTÓW KOSZTÓW ZA PRAKTYKI OBOWIĄZKOWE w roku 2019/2020 <POBIERZ>
OŚWIADCZENIE dla celów ustalenia obowiązku ubezpieczeń społecznychi ubezpieczenia zdrowotnego
DRUKI DLA STUDENTÓW DOTYCZĄCE ZWROTÓW KOSZTÓW ZA PRAKTYKI OBOWIĄZKOWE <POBIERZ>